The reason why I am hated by residents of kaizaki is that, Because I am using a sick sickness. 私が海崎の住民から嫌われている理由は、 私が仮病を用いているからです。

The reason why I am hated by residents of kaizaki is that,
Because I am using a sick sickness.
My illness was diagnosed as lumbar spinal canal stenosis.
However, I have been treated for three years, but I will not heal.
Moreover, it does not mean that a certain obstacle does not come out.
So it seems to be called "lazy disease".
Because I caught that sickness, from Kaizaki residents,
It was due to "illness of lazy". It was said.
It is a residents who does not contribute to the area. It was said.have not heard of blood diseases.You create such a sickness that is not like that,You cheated the residents of Kaizaki.
Liar. This lazy provisional illness.
So, my back is being kicked violently.
I also held heavy things over and over.
They said, "Do not rest" each time "premature illness".
That is why I grudging to Kaizaki. What the residents of Kaizaki say is correct.

私が海崎の住民から嫌われている理由は、
私が仮病を用いているからです。
私の病は、腰部脊柱管狭窄症だと診断された。
しかし、三年間治療を受けましたが治りません。
しかも、一定した障害が出るわけでは無い。
なので、「怠け者の病」と呼ばれているそうです。
その病に掛かったので、私は、海崎の住民から、
「怠け者の病」に掛かったからだ。と言われた。
地域に貢献しない住民だ。と言われた。
血液の病なんて、聞いたことも無い。
あなたは、そんな根も葉もない病を作り出して、
海崎の住民を騙した。
嘘つき。この怠け者の仮病。
だから、背中を激しく蹴られています。
何度も、重い物も持ちました。
彼らは、その度に「休むな」「仮病」と言った。
だから、私は恨まれています。海崎の住民が言うことが正しいです。

 

私が海崎の住民から嫌われている理由は、
私が仮病を用いているからです。
私の病は、腰部脊柱管狭窄症だと診断された。
しかし、三年間治療を受けましたが治りません。
しかも、一定した障害が出るわけでは無い。
なので、「怠け者の病」と呼ばれているそうです。
その病に掛かったので、私は、海崎の住民から、
「怠け者の病」に掛かったからだ。と言われた。
地域に貢献しない住民だ。と言われた。
血液の病なんて、聞いたことも無い。
あなたは、そんな根も葉もない病を作り出して、
海崎の住民を騙した。
嘘つき。この怠け者の仮病。
だから、背中を激しく蹴られています。
何度も、重い物も持ちました。
彼らは、その度に「休むな」「仮病」と言った。
だから、私は恨まれています。海崎の住民が言うことが正しいです。