My family was called like this by them.

My family was called like this by them.
"From the Devil's family, since it was the support to Nepal, further, Nepal became unhappy," I was told.
My family was called like this by them.
"From the Devil's family, because gave a calamity to Muhammad of Saudi Arabia, should have to kill a woman of that devil," I was told.
My family was called like this by them.
"Because complaining about the creation of Vasstu (Feng Shui), Japan is a person who places an awful order, so it is a demon-like clan", I was told.

So, I do not have is any mercy.
For me, what the person who killed my family is the devil.
So, I will definitely destroy it.

 

私の家族は、彼らによってこのように呼ばれた。
「悪魔の一族から、ネパールに支援をされたので、さらに、ネパールが不幸になった」と言われました。
私の家族は、彼らによってこのように呼ばれた。
「悪魔の一族から、サウジアラビアのMuhammadに災いを与えたので、あの悪魔の女を殺さなければならない」と言われてました。
私の家族は、彼らによってこのように呼ばれた。
「ヴァーストゥ(風水)に関する作成に文句を言ったので、日本は酷い注文を付ける者なので、悪魔のような一族だ」と言われました。
なので、私は、一切の慈悲は有りません。
私にとって、私の家族を殺した者こそが、悪魔です。
だから、必ず滅ぼします。